Inzamelaars, verwerkers en recyclers van waardevolle grondstoffen hebben dagelijks te maken met uitdagende en complexe processen zoals inzameling op verschillende servicelocaties, het inplannen van medewerkers, het wegen van aan- en afgevoerde grondstoffen en daarbij behorende facturatie. Dit alles vraagt om helder overzicht, nauwkeurige administratie & een professionele logistieke planning.

21QUBZ, een innovatief en modern softwareplatform, maakt switchen tussen meerdere applicaties overbodig, is gebruiksvriendelijk, zorgt voor eenvoudige werkprocessen, meer efficiëntie, is volledig cloudbased en ondersteunt huis-aan-huis inzameling en bedrijfsafvalinzameling.


21QUBZ is het modernste en meest innovatieve platform voor bedrijven binnen de Afval- & Milieu sector

  • Ondersteunt huis-aan-huis inzameling en bedrijfsafvalinzameling
  • Breed scala aan standaard functionaliteiten
  • Volledig Cloudbased
  • Altijd en overal beschikbaar
  • Device onafhankelijk
  • Modulaire opbouw
  • Eenvoudig uit te breiden met o.a. de geïntegreerde chauffeursapplicatie, een klantenportaal of een burgerportaal.

Wat betekent dit flexibele platform voor u?

Cloud – 21QUBZ draait volledig in de cloud. Dit betekent geen investering in een technische ICT infrastructuur. Een internetverbinding is wel noodzakelijk (WiFi en/of 4G).

Beheeromgeving – 21QUBZ biedt een flexibele beheeromgeving voor de registratie van gebruikers. Het toekennen van rollen en rechten beheert u eenvoudig zelf via de gebruiksvriendelijke interface. Alle stamdata ten behoeve van de verschillende modules worden in de beheeromgeving geregistreerd. 

Relatiebeheer – Met deze module kunt u al uw relaties eenvoudig aanmaken en beheren. Een koppeling met de KvK- en Postcode Database maakt het aanmaken van relaties efficiënt en minimaliseert u de kans op foutieve invoer. U kunt gegevens door het hele systeem vanuit één centrale plek wijzigen.

Contractbeheer – Met deze module kunt u de contracten invoeren bij uw klant. Contracten worden automatisch gekoppeld aan de klant waardoor u altijd zicht heeft op de juiste en actuele informatie en prijsafspraken.

Planning orders & routes & uitvoering – Met deze module beheerst u de planning van orders. De routeplanning ondersteunt operationele bedrijfsprocessen zoals de dagelijkse planning van beschikbare voertuigen, inzamelmiddelen, medewerkers en opdrachten. De planning is dynamisch ingericht en kan op ieder moment worden aangepast. Alle order gegevens worden vervolgens gecontroleerd op basis van gewichten en prijsafspraken. Een order wordt na geautoriseerde goedkeuring automatisch klaargezet voor facturatie.

Facturatie – De facturatie wordt in deze module vereenvoudigd doordat facturen automatisch worden klaargezet op basis van de contracten, uitgevoerde orders en wegingen. De facturen na controle worden verstuurd en de boekingsregels van uw facturen kunnen digitaal worden aangeboden voor verdere verwerking.

Met 21QUBZ

Verbetert u uw bedrijfsvoering
Ondersteunt u uw medewerkers
Kunt u efficiënter werken in minder tijd


Neem voor meer informatie over 21QUBZ contact met ons op.

Volg ons ook op linkedin!