Klanttevredenheidsonderzoek januari 2025

Het team van 21south hecht waarde aan de mening van haar klanten en relaties over het 21QUBZ platform én de dienstverlening van onze consultants en developers. Daarom voeren we regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit.

Het resultaat van het meest recente onderzoek (januari 2025) wordt de komende weken intern 21south besproken. Daarna worden onze klanten geinfomeerd over de resultaten en eventuele vervolgacties.

Gemiddeld scoort 21south een 7. De hoogste score is een 8 voor de beschikbaarheid van de 21QUBZ applicatie, gevolgd door de rijke functionaliteit die het 21QUBZ platform biedt (7,3). De laagste score is een 6,5, dit betreft de autorisatiemogelijkheden binnen de 21QUBZ applicatie.

Ook interessant

Releases in 2025

Releases in 2025

Ook in 2025 zal 21south elke 6 weken een nieuwe release van het 21QUBZ platform livebrengen. De datums van deze...